TERMÉKKERESŐ
Színkereső
Graboplast Hírek
Hírek
A Domotexen erősítette kínai kapcsolatait a Graboplast

DomotexAsia1Idén is részt vett a sanghaji Domotex Asia kiállításon a Graboplast. A cél részben a piacszerzés volt.

Az európai parkettapiac elmúlt éveire a válságot követő lassú regenerálódás, pozitív vagy legfeljebb néhány százalékos növekedés volt jellemző. A parkettagyártók ennek ellenére igyekeznek meglévő kapacitásaikat kihasználni és növekedési terveiket egyre biztosabb alapokra helyezni.

Ehhez – ha Európa nem növekszik elég gyorsan – jó lehetőséget adnak azok a távoli exportpiacok, amelyeken a kereslet egyre növekvő mértékben haladja meg a helyi források, illetve a megszokott csatornák által biztosított beszerzési lehetőségeket.

Kína olyan erős célországot jelent az európai beszállítóknak, amely nemcsak belföldi termelését kívánja importalternatívákkal kiegészíteni, hanem ahol egyenesen keresik is az általuk kiemelt minőségűnek tartott európai termékeket. Ezt felismerve az öreg kontinens legnagyobb gyártói már évek óta folyamatosan és következetesen alakítják, serkentik a kínai kereskedelmi kapcsolataikat.

„A Graboplast sem szeretné kiaknázás nélkül hagyni ezt a lehetőséget. A parketták számára igyekszünk új vevőket szerezni, valamint évek óta ápoljuk együttműködésünket meglévő ottani partnereinkkel – hangsúlyozta lapunknak Békefi Dániel marketingmenedzser. – Cégünk jelenléte a PVC-padlók terén továbbra is erős: főként járműipari és közületi felhasználásra szánt heterogén termékeink mellett homogén padlóink számára is jelentős szerepet szánunk a távol-keleti országban.”

DomotexAsia2Idén márciusban a Domotex Asia szakmai kiállításon a Graboplast már többedszerre képviseltette magát. A vállalat részéről a kereskedelmi feladatok ellátására Tóth Irma, Némethné Horváth Ilona, Havadi Nagy Péter és Papp Márton utaztak ki Sanghajba, míg a marketingügyeket érintő kérdések tisztázására Baji Mihály és Békefi Dániel voltak jelen, hogy segítsék a kitűzött célok megvalósítását.
A vállalat saját standdal vett részt a padlóiparban érdekelt szereplők számára kiemelkedően fontosnak számító eseményen, melyen számos meglévő és potenciálisan új partnerrel folytattak tárgyalásokat, emellett pedig megismertethették a Graboplastot a látogatóközönség kíváncsi tagjaival, akik szintén sokan voltak.

„Kétszintes standunkon mindenki megtalálhatta a maga számára megfelelő mélységű információt. Ha valakit csak a »messziről jött európai gyártó« érdekelt, akkor kollégáinkon kívül a kihelyezett monitorokon futó, a Graboplastot és Magyarországot bemutató videókon keresztül kaphatott ízelítőt, míg ha valaki mélyebben is képbe szeretett volna kerülni az általunk kínált termékekkel, akkor erre a megannyi termékkatalógus és minta segítségével találhatott gyorsan megoldást – közölte Békefi Dániel.

– Kollégáink mellett kínai partnerünk is jelen volt, így sem a szakmai tudás, sem a nyelvi különbözőségek nem emelhettek gátat a sikeres és tartalmas diskurzusoknak, amelyek eredményeként bízvást remélhetjük, hogy e kiállítási részvétellel tovább erősítettük márkanevünket és szélesítettük partnereink körét Kínában, valamint a környező országokban.”

DomotexAsia3

 
Kammerer, a Graboplast VSE klasszisa nagykövet lett

Kammerer A közelmúltban mutatták be a nyári győri Európai Ifjúsági Olimpiai Fesztivál érmeit az érdeklődőknek. A 121 éremátadó ceremónián 295 arany-, 295 ezüst- és 325 bronzérmet (összesen 915-öt) vehetnek át az arra érdemes versenyzők. A rendezvényen „nagykövetként” vett részt a Graboplast VSE klasszisa, a háromszoros olimpiai bajnok Kammerer Zoltán.

A Richter Teremben tartott tájékoztatón Borkai Zsolt, Győr polgármestere, a Magyar Olimpiai Bizottság elnöke elmondta: a város büszke arra, hogy ötven ország fiataljai versenyeznek majd a nyáron Győrött.

Ezt követően egyenként szólították a színpadra a győri EYOF sportágainak felkért nagyköveteit. Elsőként Pars Krisztián olimpiai bajnok kalapácsvetőt, aki társaihoz hasonlóan sportága egy-egy reménységét mutatta be a közönségnek.

Atlétikában Lendvai Luca győri versenyzőt érte ez a megtiszteltetés. Dzsúdóban a világbajnoki bronzérmes Karakas Hedviget választották nagykövetnek, párja a legnagyobb győri tehetség, Sipőcz Richárd. Kerékpársportban az elsősorban pályán jeleskedő Borissza Johanna Kitti, illetve Füri Márton a felkért sportoló.
Kézilabdában az Audi-ETO világklasszisa, Görbicz Anita lett a sportág nagykövete, mellette Pál Tamara, a szintén győri együttes egyik fiatal
kiválósága állt a színpadon.

Kosárlabdában a CMB Cargo játékosa, Laklóth Anna és Szirony Dorina kapta a köszöntő tapsot. Röplabdában a válogatott oszlopos tagja, Kötél
Zsanett, valamint a fiatal Kotormán Réka népszerűsítik majd a győri eseményt.
Úszásban a hazai kedvencet, Jakabos Zsuzsa Európa-bajnokot, illetve a mórás, a győri Közhasznú UE versenyzőjét, Varga Bencét mutatták be a sajtótájékoztató résztvevőinek. Teniszben Gálfi Dalma lesz a nagykövet, aki külföldi elfoglaltsága miatt nem tudott részt venni az eseményen, a társa pedig Valkusz Máté.

A háromszoros olimpiai bajnok kajakos, Kammerer Zoltán szólt is a jelenlévőkhöz. Elmondta, hogy öt olimpián vett részt, de az EYOF sajnos kimaradt az életéből. Azt mondta, az indulóknak ki kell élvezniük ennek az eseménynek minden pillanatát, hiszen EYOF csak egy lehet egy sportoló életében. Hozzátette, hogy éppen húsz éve szerepel győri színekben és nagyon büszke erre az évfordulóra. A társa a szintén volt győri kajakos, januártól a Honvédban versenyző Farkasdi Ramóna.

Tornában a lólengésben olimpiai bajnok Berki Krisztián képviseli az EYOF-ot, mellette pedig a győriek nagy reménysége, Mészáros Krisztofer
szerepel, aki kedves szavakkal köszönte meg a felkérést valamennyi fiatal sportoló nevében is.

Bemutatták az EYOF érmeit: a verseny egy hete alatt 121 éremátadó ceremóniára kerül sor, 915 érem készült, amiből 295 arany-, 295 ezüst- és
325 bronzérem. Az egyedi vert érmek átmérője 70, vastagsága 4,5 milliméter. Az aranyérem 24 karátos arannyal, az ezüstérem ezüsttel futtatott,
míg a bronzérmet fényes bronzszínben készítik el.

Az Európai Olimpiai Bizottság (EOC) már jóváhagyta a győri cég által biztosított alkotásokat, melyek egyik oldalán az EOC logója, a másikon pedig a győri EYOF arculati elemei láthatóak.

Az EYOF hivatalos dalának szerzői, a The Biebers képviselői Skype-on jelentkeztek be a rendezvényen. A dalt – amely élőben először az olimpiai láng májusi fogadásán hangzik el – Puskás Peti énekli majd magyarul és angolul.

 
Először az Euroshop kiállításon

Euroshop17 MK0213 Az ötvenéves múlttal rendelkező, háromévente Düsseldorfban megrendezésre kerülő EuroShop a világ legnagyobb kiállítása, amelyet a kiskereskedelmi létesítmények, cégek számára rendeznek.

A rendezvény tényleg hatalmas, több nap kell a bejárásához. Csak hogy érzékeljük a méreteket, néhány adat: 2368 kiállító jelent meg a világ 61 országából, a látogatók, akiknek a száma meghaladta a 113 ezret, 138 országból érkeztek, és maga a vásár 18 csarnokban, 127 ezer m2-en zajlott.

A három évvel ezelőtti kiállításon látogatóként már részt vett a Graboplast, idén viszont először kiállítóként is megjelentünk. 25 m2-es standunkon a fő hangsúlyt az LVT és a parketta kapta, de természetesen az érdeklődőknek az összes termékünkről adtunk információt.

A kiállítás nagyon színes volt, a kereskedelemmel kapcsolatban szinte minden megtalálható volt a kiállítók kínálatában, mégis, ha össze akarjuk foglalni, akkor az alábbi főbb tematikák köré csoportosult a kiállítás: POP-marketing, kiállítás- és rendezvénymarketing, kiskereskedelmi technológia, világítás- és fénytechnika, eladáshelyi szolgáltatás, boltberendezés és üzleti dizájn, energiagazdálkodás.

Euroshop17 MT1718 A 2017-es vásár legfontosabb témái a kereskedelemben lezajló folyamatos digitalizáció, az egyre inkább személyre szabott többrétű szolgáltatások, illetve a vásárlásokat befolyásoló érzelmi hatások mechanizmusai voltak. A versenytársaink közül szinte az összes megjelent a kiállításon, így a Tarkett, Forbo, Gerflor, IVC, DLW, Aspecta, Tajima, Altro-Debolon, Objectflor, Wineo, akiknek a standján elsősorban szintén az LVT szerepelt.

Az öt nap során sok érdeklődővel találkoztunk, a leggyakrabban építészekkel, tervezőkkel, dizájnerekkel, üzletházak építőivel, kivitelezőivel és beszállítókkal tárgyaltunk.
A legtöbben Európa különböző országaiból érkeztek, de voltak néhányan Dél-Amerikából, Ázsiából és Afrikából is. Az új partnereinkkel a kiállítás után felvettük a kapcsolatot, amely reméljük, gyümölcsöző lesz a jövőben.

 
Tovább növekedett a Graboplast

Tovább növekedve, 18,1 milliárd forintos árbevétellel, jelentősen javuló működési hatékonyság mellett zárta a 2016-os évet a Graboplast Zrt., amelynek közgyűlésén a tulajdonosok elfogadták a társaság beszámolóját.

A győri székhelyű, négy gyáregységgel rendelkező Graboplast az idei évben is további növekedést tervez, elsősorban a tavaly átadott tatabányai gyárban készülő design padlóburkolatok piacán.

A Graboplast Zrt. 2016-ban emelkedő árbevétel mellett, jelentősen javuló működési hatékonysággal, 31 százalékkal növelte üzemi eredményét, amely így 879 millió forintra emelkedett, míg a társaság adózott eredménye 684 millió forint volt.

Folytatódott a magasabb fedezetű speciális padlók, azon belül a design padlóburkolatok – az LVT és a homogén padlók – részarányának növekedése a termékportfólióban.

A vállalat főként a belföldi és a nyugat-európai piacokon tudta lényegesen erősíteni tevékenységét. A győri székhelyű vállalat árbevételének továbbra is jelentős hányada származik külföldről: a Graboplast padlóit jelenleg közel 100 országban használják, melynek köszönhetően árbevételének több mint 90 százaléka az exportpiacokon keletkezik.

A vállalat tavalyi évben folytatott eredményes gazdálkodási tevékenysége mindvégig alacsony raktári készletszint mellett zajlott, amelyet a vevőigényekhez igazodó gyárak rugalmas termelése biztosított.

A tavaly év elején átadott új tatabányai gyárban készülő design padlóburkolatok egyre dinamikusabb piaci felfutásával az idei évben a Graboplast jelentős árbevétel növekedést tervez.

 
A legújabb magyar autóbusz Graboplast padlóval

credoEconell13CITYÚj, 13 méteres, növelt hosszúságú városi busszal lép piacra a legnagyobb magyar buszgyártó. A Credo Econell 13 CiTY-vel a Kravtex-Kühne Csoport elsőként hozott létre olyan alacsony belépésű, könnyűszerkezetű autóbuszt, amely szerintük kompromisszummentes megoldást nyújt a veszteséges városi közlekedés költségeinek csökkentésére.


A magyar buszgyártás aktuális csúcstermékének számító járművekben a Graboplast járműpadló csúszásmentességével biztosítja a balesetmentes közlekedést, kiváló méretstabilitási és kopásállósági értékekkel rendelkezik és emellett könnyen tisztítható.

 

Forrás: https://autopro.hu/gyartok/Nagy-es-keveset-fogyaszt-itt-a-legujabb-magyar-busz-fotok/21749/

 
Az oldal tetejéreOldaltérképAdatvédelemImpresszum

Honlapkészítés:

R-BIS